vrijdag 22 februari 2013

Sophia’s Blog: Een kleine introductie.


M’n naam is Sophia Désedan en ik heb ’n zoontje van zeven en ‘n man van zesendertig. In die volgorde zijn ze ook in m’n leven gekomen, dus jullie zullen begrijpen dat m’n zoontje van ’n ander is.

Op Hyves heb ik daar zo ’t een en ander al over neergepend. Ik was behoorlijk zoekende in die tijd toen ik ’n relatie aanging met die slampamper. Wel ’n kindje bij me maken, maar niet z’n verantwoordelijkheid nemen, de pantoffelheld.
Ik wil ’t er voorlopig niet meer over hebben. Ik voel me de laatste tijd behoorlijk happy, sinds d’r ’n echte man bij me is ingetrokken. Leòn heet ie. Hoe ik ‘m tegen ’t lijf ben gelopen, dat is een verhaal apart:


(Oorspronkelijk door Eric Steiner & Co. gepubliceerd op Hyves) 

In ’t begin was ‘t best wel moeilijk voor Johan. Johan, dat is m’n zoontje. Zeven is ie al weer, gut wat vliegt de tijd.
Johan dus. Die vond ’t in 't begin helemaal niet leuk: een man over de vloer. Maar ’t is allemaal weer goed gekomen, hoor.

Voorlopig laat ik ’t hier maar even bij. Ik moet wel, want zo meteen komt Johan van school en dan verwacht ie dat ik ‘n gesmeerde boterham en ‘n glas melk voor ‘m heb klaar gezet.

Nou, de groetjes, hè? En tot de volgende keer.

Sophia Désedan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten